2015 Menu
Den Bedste Vin Til Sidst
Det Største Kristne Liv 1
Uge 1, 2015
Rick Joyner

Jeg skriver om dem, som jeg tror de vil være blandt de største kristne der nogensinde har levet, dem som har levet i de sidste dage af denne alder. Som Herren sagde, "det sidste skal blive de første" (se Mark 9:35), han har atter reddet Hans bedste vin til sidste - for dem, der lever i slutningen af denne tidsalder vil være den bedste af alle tider. De vil vandre i den største herlighed og gøre de største gerninger. Der er ingen grund til, at nogen, der læser dette ikke kan være en del af den største åndelige kraft, verden nogensinde har set.

Min profetiske ven, Bob Jones, havde en åndelig oplevelse hvert år, han omtalt som "vandre under Hyrdens stav." Nogle år, ville han modtage meget specifikke ord om kommende verdens begivenheder, som altid ville vise sig korrekte. Nær slutningen af sit liv i sin "Hyrdens stav" oplevelse, havde han en vision om mig og ham komme foran Herren for at modtage gaver. Mine gaver var Babe Ruth candy barer. Da jeg spurgte Bob, hvad det betød, svarede han: "Babe Ruth var en stærk spiller som ændrede spillet. Dem Herren bringer til dig vil være de stærke spiller som ændre spillet. Sagde han så med et smil," Disse Babe Ruth candy barer er også fuld af nødder."

I 1971 da jeg var en nyfødt kristen, begyndte Herren at vise mig en stor flok, der ville komme i de sidste dage af denne tidsalder og gå i hidtil uset kraft og myndighed. I de fyrre plus år siden da har han fortsat med at vise mig mange ting om disse fantastiske mennesker, der ville vandre på jorden i slutningen af denne tidsalder. Skrifterne er fulde af referencer til dem, og gennem kirkens tidsalder, har nogle forstået dem og skrevet om dem. Jeg påstår ikke at være en af dem. Men jeg fik at vide, at jeg ikke ville bare skrive og tale om dem, men til dem. Det er derfor jeg tror, du kunne være en af de største kristne nogensinde lever.

Det største kristne liv bliver ikke markeret så meget af det, vi gør, som det, vi bliver. Den største kristne er den, der elsker Gud mest. Den, der elsker Gud mest vil også elske mennesker mere end noget andet. Af denne grund, kærlighed til Gud og vokser i vores kærlighed til ham skal altid være vores vigtigste hengivenhed. Det vil være vores primære hengivenhed for det kommende år, vokser i vores kærlighed til Gud. Den næste hengivenhed vil være voksende i vores kærlighed til mennesker, og derefter vokser i vores forståelse af vores formål i disse tider.

indtil vi alle når frem til at være ét i troen på og i erkendelsen af Guds Søn,
til mands modenhed og det mål af vækst, da vi kan rumme Kristi fylde;

så vi ikke mmere skal være umyndige, der kastet frem og tilbage af alle mulige lærdomme,
eftersom vinden blæser, ved menneskers spil, når de snedig og listig leder til vildfarelse.

Nej, sandheden tro skal vi i kærlighed vokse op i alle ting i ham, som er hovedet, Kristus,

Ham skyldes det at hele legemet vokser sin vækst, så det opbygges i kærlighed,
idet alle de enkelte led hjælper til at knytte ogholde det hele sammen, efter den kraft,
der er tildelt hver enkelt del. Ef 4:13-16.


Ugens Ord 2
OP