Til Ugens Ord
Vores Bedste År

Uge 1, 2016
Rick Joyner

Hvordan gør vi dette år til vores bedste år? Først skal vi se på, hvad vi gør, og hvordan vi kan gøre det bedre. Så er vi nødt til at prioritere, hvad vi laver, så vi ikke bliver opsumeret med ting, som kan råbe højlydt, men som ikke er det vigtigste.

Som kristne skal vi bære vores kors hver dag. Vi er kaldet til at dø dagligt fra vores selviske ønsker, så vi kan leve for Kristus. Dette hjælper os til at leve det liv i overflod Han kalder os til at have. Hvordan døende dagligt fører til et liv i overflod? Hvis du vidste, at du skulle dø i morgen, ville dagen i dag ikke være fyldt med kun de vigtigste ting i dit liv? Hvad hvis vi levede på den måde hver dag? Disciple gør det.

En af de ting, vi burde gøre først hvert år er, at evaluere og befri os af de uvigtige ting som fortære vores tid, energi og ressourcer, og give dem til Herren. Tage al tid som bliver spildt på overfladiske ting og give det til Herren kan radikalt ændre vores liv. Når vi gør dette, vil vi finde måder at give Ham mere.

Vokse i kærlighed til Gud og hinanden er to af de vigtigste ting, vi er kaldet til at gøre i dette liv. Disse to ting vil afgøre, om vi har haft et vellykket liv eller ej. Hvordan kan vi vokse i kærlighed til Gud? Fordi Gud er kærlighed, tror jeg ikke, du kan se Ham eller noget om Ham, der ikke vil få dig til at elske Ham mere. Hvis vi tager en halv time hver dag, der som kan regel være brugt pår fjernsyn og bruge den til at studere Herrens veje, vil vi komme til at elske Ham mere. Dette vil også starte en driv kraft for Ham at bruge os til at sprede Han's kærlighed. Hver gang Han bruger os, er det en åbenbaring om Ham, og vi vokser i kærlighed til Ham endnu mere.

Johannes 'Åbenbaring blev givet som »en åbenbaring af Jesus Kristus« -at Han, Jesus, blev givet for at give til Han's trælle. Det er den eneste bog i Bibelen, der lover os en velsignelse bare for at læse den. I 2016, i Ugen's Ord for uge vil omfatte en studie af Johannes 'Åbenbaring.

Denne bog som skræmmer så mange er faktisk nemt at forstå, da det er en åbenbaring, eller "en afslørende", ikke "et skjul." Hvis du har nøglerne som er givet til os i starten af Åbenbaringsbogen, er det som at frigøre de mest vidunderlige døre, du nogensinde har været gået igennem. Det er på tide at forstå denne Åbenbaring; det vil drage os nærmere til Herren. Jeg har læst den igen og igen, så vel som en dybde studie, og det har været som at åbne den mineskakt til en guld åre af åbenbaring. Det er tiden nu og jeg tror, at når vi kommer ind i dette dtudie, kunne det blive en af dine favorit bøger i Bibelen.

til uge 2
OP